söndag 13 november 2011

Materialinvestering!

I fredags for jag ner på Alpingaraget för att göra en riktig utredning uta mitt pjäxbehov. Martina som i flera år predikat stenhårt för att Full Tilt är bästa pjäxan ever, förutom att det inte är päls på insidan av innerskon, har nu ändrat sig. Nog för att de antagligen är den skönaste pjäxan man kan ha på mig om man bara vill fisåka lite men ska man köra på lite mer kan jag känna att den kanske inte passar mig, den blir lätt lite instabil. Men jag är inget pjäxproffs, till skillnad från Tobias som gav experthjälp åt mig under tre timmar nere i garaget.
Och bra blev det, eller? Martina har officiellt gått över till att åka i race-pjäxor, vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv men jag tror att det kommer bli revolutionerande! Väntar med spänning på att få komma på snö igen!


Vill tacka Tobias Gustafsson för proffs-hjälpen och Måns Åberg som ens gjorde det möjligt!

Kjamiz
Martinnnnaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar