lördag 26 november 2011

Ny talang

Härom dagen hade jag ett mycket viktigt möte med mina tränare om min framtid. Mitt huvud vill inte riktigt vara med mig som jag vill att det ska vara. Vi beslutade att det inte blir någon puckelåkning eller hopp i december, januari och februari med förhoppning om att jag ska vara 100% bra till världscupen i Åre i mars. Det viktiga är egentligen att bli helt bra till sommartränigen för att kunna träna fullt ut till nästa säsong.

Hoppar ut i det okända!

 Planen? Vad händer nu? Jag kommer att vara i Åre under högsäsong vilket sist hände...aldrig! Dessutom kommer det bli en skitbra vinter, det känner jag på mig! Men hur är man när man bara är och inte ska prestera? Får ta och klippa mig ochskaffa ett jobb! Och köra lite rehab på det!

Dethär gänget kommer det gå jävligt bra för i alla fall!


Har dock skaffat mig en klarinett att försöka roa mig med under säsongen!
Vi ses i Åre i vinter!

Tjenixen o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar