torsdag 27 oktober 2011

Efter fem minuters nackträning hos den nya sjúkgymnasten var mina nack/hals muskler helt slut. Kan det vara ett tecken på att jag inte är helt frisk i musklerna kanske? Men det känns väldigt bra!
Däremot har jag fått ont i min lite buktande disk sedan några år tillbaka vilket var äldigt länge sedan men den rehaben har jag redan doktorerat i så det kommer nog inte vara några problem med att bli återställd inom kort.

Men nog om mina skavanker för imorgon är det presskonferens med skidförbundet vilket kommer blir riktigt skönt för att få upp lite nytt skidpepp inför säsongen. Har laddat med lite tacos hemma hos min kära väninna Lovisa och Christelle.

Bilder har jag inte lagt upp några på länge och det kan jag förklara med att jag blev bestulen på min iphone för två veckor sedan, vilket jag fortfarande sörjer och känner mig väldigt handikappad. Vem hade trott för några år sedan att man skulle vara beroende av apples nya smartphone? Jag håller på att åtgärda problemet så fort jag kan!

En liten rehab-promenad på dethär och kvällen är gjord!

Puss o kram, vi ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar