lördag 15 oktober 2011

Norbottenturné på 24 tmmar!

Nu är jag tillbaka i storstaden efter ett dygns farande uppe i norrland. Efter en natt på hotell, med för övrigt bästa hotellfrukosten, styrde min chaufför och jag mot Boden där balanstester stog på schemat. Det visade sig att jag hade ett utav de bästa resultaten de uppmätt blundandes vilket jag uppenbarligen inte skulle kunna ha om jag hade hjärnskakning. Positivt alltså med andra ord!

Efter det gasade vi vidare till Kalix lasarett där jag gjorde massa tester med en neuropsykolog för att se hur slö i huvudet jag blivit. Det visade sig att jag har en hel del koncentrationssvårigheter och upprepa 10 ord som han sa var näst intill omöjligt för mig. Kanske inte det bästa resultatet men inte så konstigt att man inte kan fokusera på vad folk säger när man har ont i huvudet och svårt att fokusera blicken.

På tisdag flyger jag upp igen och genomgår i stort sett samma procedur och kommer du förhoppningsvis också få något typ utav resultat utav alla dessa tester och får veta om jag kan köra på som om ingenting har hänt. Spänningen stiger!

Imorgon har jag en tanke om en utställning på fotografiska här i Stor Stockholm, kulturell som man är!
P.S Min mobil är stulen om det är någon som undrar, men jag kan inte gråta över det!

Hej hopp
Martina S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar