tisdag 25 oktober 2011

Resultaten

Hej hej, hallå dagboken!
Har senaste glott på Bert-den sista oskulden och blivit lite inspirerad, hur skön är inte den filmen!

Hur går det då för mig? Vem vet! Jag har nu gjort alla tester för mitt huvud och summan av det hela lutar åt att problemen sitter i nacken och musklerna som sitter framtill på halsen. På torsdag ska jag träffa en ny sjukgymnast som jag ska börja jobba med ute på Bosön och sedan ska vi komma igång med strikt rehbträning så fort svaren ifrån neuropsykologen dyker upp. Jag kommer alltså med största sannolikhet kunna göra stordåd även denna säsong!

I mitten på november får jag i alla fall stå på skidor igen, då är det "The who valley" som väntar och sedan bär det nog av hem till Åre för första gången på jag vet inte hur länge. Men nu börjar snön ramla in och då kanske jag också kan pallra mig upp.

Medans vi inväntar säsongen kan jag berätta varför man ska hålla på med puckelpist! Detta är taget från en mediakurs som jag gick hos SOK i våras.

http://www.youtube.com/watch?v=qtlnKjFl9EY&feature=mfu_in_order&list=UL

Tack och hej, orörda grej!
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar