tisdag 18 oktober 2011

Mot nästa test!

Under drygt två veckor har jag nu varit sjuk vilket lett till utebliven träning, tills igår! Jag fick nog och drog på gymmet men tyngre pass har jag nog aldrig upplevt. Tog något typ utav rekord också på att få träningsvärk snabbare än snabbast, några timmar tog det! Avslutade kvällen med en liten löprunda som inte var speciellt lätt den heller.

Trots min misspepp så är det bara att bita i, om en vecka kommer det nog kännas lättare!
Idag styr jag mina svängar upp till Luleå igen för ungefär samma procedur som i fredags, först neuropsykologen i Kalix på onsdag morgon och sedan ska jag träffa en sjukgymnast och självaste professorn själv för att ta ett beslut om jag får köra på eller inte.

Någon som känner för att dra ur knivarna ur mina ben idag kanske?

På återseende!
Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar