lördag 27 augusti 2011

Andra rundan!

Jag är numera golfare, jag har gått min andra runda så nu är jag inte nybörjare längre!
Såhär ser det ut när man ska golfa i Australien!
Det var som vanligt bra väder men lite blåsigt och denhär gången spelade jag alla mina bollar på egen hand. Det tog lite tid om jag säger så. Jag tog mig runt 17 hål (Missade ett) på 176 slag vilket kan jämföras med att man ska hålla sig runt 72 slag på 18 hål för att slå PAR som det så fint heter.
Senaste grejerna!
 Vi lånade klubbor som vi hittade i ett skjul där vi fick plocka ihop lite smått och gott. Där fanns även fina träklubbor om man kände för att spela som på den gamla goda tiden. Själv hittade jag en snygg läder-bag!
Martina tjuvtränar!
Jag tog mig i alla fall ur golfen idag igen utan att hålla på att spricka av ilska, till skillnad från vissa andra. Tålamodet tappades lite efter 9:e hålet, gruppen splittrades men jag kämpade tappert på!
Våren nalkas!
Imorgon väntas en ny dag i backen, sista dagen med 20 ryssan i puckeln. Tåls nästan att firas!
Tjillevippen!
Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar