tisdag 30 augusti 2011

Göttans mos!

Bluebird igen! Måste ha varit mitt fel helt och hållet att det var dåligt väder häromdagen!
Backen var fin och slaskig men håller sig förvånansvärt bra tack vare våra tappra tränare som fixar och donar!

Idag har vi vilodag och eftersom det inte skulle vara några vågor ute vid kusten så blev det golf i schemat idag med! Jag förbättrar mig ganska markant till skillnad från de första gångerna jag spelade. Tyvärr var det någon som lyckades shabbla bort mina resultat så jag kan tyvärr inte flagga med några tuffa siffror!
Men fick däremot känna på lite utav den klassiska golf-frustrationen idag då den andra rundan inte gick i närheten av lika bra som den första. Det är bara att stoppa huvudet i sanden och gå vidare mot nästa äventyr!
Freddan in action!

Fred åt oss alla!
Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar