torsdag 29 september 2011

7000 steg tillbaka!

Idag skulle jag ha åkt till zermatt på läger men så blev inte fallet! En hjärnskakningsprofessor uppe i Luleå har fått kännedom om mitt fall och mina symtomer och tror att jag fortfarande har hjärnskakning! Boom, 7000 steg tillbaka där jag var för flera månader sedan!
Nu måste jag åka upp till Luleå för att genomgå massa tester under 3-4 dagar som jag måste klara för att få köra på vidare denhär säsongen, tills dess är det bara att rulla tummarna!

Dock tänker jag fysa på så länge ingen bevisat att jag fortfarande har hjärnskakning! Så var det med den saken, man vill ju inte tappa allt jobb jag gjort senaste månaderna för att få beskedet att jag är frisk och måste träna upp mig igen!
Vi väntar med spänning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar