onsdag 7 september 2011

Sista måltiden!

Idag mina vänner var sista dagen uppe i Perisher Blue Cow Mountain, men vi säger nog inte hejdå för gott! Efter att det var stängt igår med storm och regn kom vi idag upp till klarblå himmel och 3 cm nysnö. Vi har det bra ibland!

Tråkig utsikt hade vi också!

Turister ska hålla sig borta från puckeln!
Jensa i en backfull!

Coachjeppe inspekterar Pers d-spin!

Coachjeppe kunder inte riktigt hålla sig borta längre!
Min nacke funkade inte så bra så det blev bara förmiddags åkning för mig idag också! Jag fick tid att skjuta lite bilder istället!
Imorgon drar vi till Sydney tidigt på morgonen. På schemat står rugby match mellan tigers och dragons, fråga mig inte vilka det är, och det är något typ utav slutspel så det kan bli bra drag! Ska hålla mig borta från huliganerna!

På lördag far vi hem till Svedala och "äter knäckebröd och läser DN" för att citera Jesper!
Ses på andra sidan jorden!

God natt! M

1 kommentar:

  1. Vad jag hört finns inte hulliganer på rugbymatcher.
    B.schriwer

    SvaraRadera