lördag 3 september 2011

Labyrinten och en blöt sko!


Idag var det Martina som stannade hemma från backen på grund av klen nacke, men jag var inte ensam. Både Ludvig och Fredrik blev kvar efter diverse skavanker vilket ledde till att sjukgymnasten Janne fick en krävande dag på jobbet nere med oss stället för att skotta hopp och sola!

Vi ägnade i alla fall morgonen åt att gå på gymmet, jag drog av ett spinningpass a la Martina, för Martina, med Martina! Därefter ägnade vi lunchen åt världens största labyrint som finns här i Jindabyne! Mycket festligt!
Japp, det är världens största!

Vi gick alla in i olika omgångar för att ingen skulle kunna fuska genom att ta rygg på någon annan. Sist in var jag och sist ut var jag, ganska långt efter faktiskt. De andra stog uppe i utkikstornet, där man hade bra utsikt över hela labyrinten, och skrattade. 
Håntornet!

Men den bjöd jag på, för vilse det var jag och om jag inte misstar mig så är det lite det som är hela poängen. De hade bara tur som kom ut snabbt!

En liten sväng ner till vattnet tog vi också i det fina vädret! 
Sjön nere i Jindabyne!

Där hände det en liten olycka!
Ibland undrar man hur man kan vara så klumpig!

Men Fredrik räddade dagen!
Eftermiddagen bjöd på ytterligare ett pass på gymmet, denhär gången ägnade jag mig åt att träna överkropp med övningar för att stärka nacken.
Imorgon är det i alla fall bestämt, vi ska dra ut till kusten, vare sig det är vågor eller inte. Ska dock bli dåligt väder men det återstår att se. Kanske hamnar på zoo eller något annat skoj!

Hej hopp galopp!
Schriwer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar